Technisch en Functioneel beheer: onze nieuwste service van JOIN Klantcontact

Kost het up-to-date houden van je JOIN Klantcontact-omgeving je meer tijd dan je lief is? Decos kan een deel van je werk uit handen nemen, zodat jij meer tijd hebt om jouw collega's optimaal te bedienen met alle functionaliteiten en mogelijkheden die JOIN Klantcontact jullie te bieden heeft! 

Decos biedt je een aantrekkelijk dienstenpakket aan, om je te ontzorgen op met name technisch en functioneel beheer. Zo kunnen we er samen voor zorgen dat jij optimaal kunt sturen op de kwaliteit en afhandeling van alle klantcontacten met JOIN Klantcontact. 

 

Wat houdt het pakket in?

Op het gebied van technisch beheer zal Decos zorgdragen voor de 4 updates die in 2019 beschikbaar komen. Na elke release zal Decos zowel de test- als productieomgeving updaten. Een bijkomstig voordeel is dat je omgevingen altijd up-to-date zijn en jullie alle nieuwe functionaliteiten direct kunnen gebruiken.

Daarnaast voeren we twee keer per jaar een check uit op de functionele inrichting van de software. Elk half jaar komt een collega van Decos bij jou op locatie, en behandelt daarbij de volgende zaken:

  • Check-up van het systeem
  • Rondje langs de velden: technisch en functioneel applicatiebeheer en eindgebruikers
  • Toelichting van nieuwe beschikbare functionaliteiten
  • Uitleg van de roadmap en wat dit voor jouw organisatie betekent 

Uiteraard worden alle besproken punten na ieder bezoek overzichtelijk vastgelegd in een rapportage.

 

Heb je interesse in ons Dienstenpakket voor JOIN Klantcontact of heb je een vraag? Laat je gegevens achter in onderstaand formulier, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!