Optimaal en eenvoudig beheer met JOIN Zaaktypen

Zaaktypenbeheer van JOIN maakt het inrichten van zaaktypen eenvoudig. Deze cloud-based oplossing stelt je in staat om jouw processen optimaal te beheren.

 

 

Zaaktypenbeheer van JOIN is ontwikkeld op het eenvoudig, snel en volledig vastleggen van zaaktypen. Zaaktypenbeheer sluit hierbij aan op de standaard die is gepubliceerd door VNG Realisatie: GEMMA ZTC 2.0. Dit uitgebreide informatiemodel is ook prima toepasbaar binnen andere overheidsdomeinen zoals waterschappen en veiligheidsregio’s. Met Zaaktypenbeheer van JOIN implementeer je tegen lage kosten en in korte tijd een zaaksysteem dat organisatiebreed kan worden ingezet. Je bent dus verzekerd van een snelle implementatie!

 

Eenvoudig zaaktypen configureren

Heb je moeite met het beheren van jouw zaaktypen en het inrichten van jouw zaaksysteem? Met Zaaktypenbeheer van JOIN heb je de oplossing voor deze problemen. Niet alleen stelt Zaaktypenbeheer je in staat om op een eenvoudige wijze je zaaktypen te configureren en te beheren, ook is Zaaktypenbeheer volledig geïntegreerd in het Zaaksysteem van JOIN. Hiermee kunnen statussen in de juiste volgorde worden weergegeven, waarbij in één oogopslag duidelijk is voor de behandelaar welke statussen al zijn bereikt, wat de huidige fase van behandeling is en welke fasen nog volgen. Daarnaast kunnen er ook relaties worden gelegd tussen zaaktypen. Zo kun je onder andere deelzaaktypen en vervolgzaaktypen configureren.

 

“Door gebruik te maken van Zaaktypenbeheer van JOIN denken wij het functionele beheer van onze zaaksysteem drastisch te kunnen verminderen.”

Math Slabbers, Senior beleidsmedewerker I&A gemeente Leudal

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zaaktypenbeheer van JOIN ontwikkeld met klanten

Tijdens het ontwikkeltraject van het Zaaktypenbeheer werden zes klanten nadrukkelijk betrokken bij de ontwikkelingen. De leden van de projectgroep kwamen regelmatig bijeen, waardoor de nieuwe applicatie volledig voldoet aan de wensen van de gemeenten. Bovendien is er kritisch gekeken naar de gebruiksvriendelijkheid en intuïtief gebruik van het systeem.

 

Zaaktypen delen

Met Zaaktypenbeheer kun je je zelf-ingerichte zaaktype eenvoudig delen met andere organisaties. Bovendien heb je de mogelijkheid om zaaktypen van andere organisaties over te nemen en deze voor je eigen organisatie te verfijnen. Het wiel hoeft dus niet opnieuw uitgevonden te worden.

  • Deel je zelf-ingerichte zaaktype
  • Haal inspiratie uit de zaaktypen van andere organisaties

 

E-formulieren van JOIN in Zaaktypenbeheer

Je kunt Zaaktypenbeheer combineren met E-formulieren – de webformulieren van JOIN. Inwoners starten zo zelf een digitale zaak die vervolgens automatisch en direct in het zaaksysteem worden geregistreerd. Geen administratieve last meer om zaken aan te maken vanuit ingekomen e-mails of brieven: je kunt direct aan de slag met de behandeling!

De E-formulieren stel je op vanuit het proces zelf in het Zaaktypenbeheer. De processpecialist werkt daarbij nauw samen met de webmaster om de juiste vragen te stellen aan de inwoners. De formulieren plaats je op je eigen website of waar dan ook op internet. Het grote voordeel: de gebruikersinterface is net zo eenvoudig en je kunt profiteren van de deel-functionaliteiten van Zaaktypenbeheer van JOIN. Een webformulier van een andere organisatie kan dus veel inspiratie geven voor jouw organisatie.

E-Formulieren is een apart product van JOIN die niet standaard is geïntegreerd met Zaaktypenbeheer. Vraag ons naar de mogelijkheden en kosten van dit product.

 

Meer weten?

Wil je meer weten over Zaaktypenbeheer van JOIN? Laat gerust je gegevens achter, we vertellen je er graag meer over!